هوس

 

تو اتاق پشت کامپیوتر نشسته بودم. دیدم  شوهری عصا زنان داره میاد. رفت تو اون اتاق خواب بعدش اومد پیش من . می گم تا میام اون ور سرتو میکنی تو کتابات منم تلویزیونو خاموش میکنم میام اینور حالا اومدی چیکار اینجا.میگه اینهمه زحمت کشیدم اومدم عید و بهت تبریک بگم .بعدم میگه بفرما اینم عیدیت بابت این عیدو وزحمتهای این چند روزتو وعید هفته آینده نه جون من میخوای عید نوروزو تولد وسالگرد ازدواجم باهاش حساب کن . بعدش حرف تنهایی  شب یلدا شد گفتم ولش کن خودمون یه شب یلدای دو نفره عشقولانه می گیریم همه چیم برات می خرم میگه اره ذرت (مکزیکی) هم درست کن آخه از کی شب یلدا ذرت مکزیکی می خورن که من خبر نداشتم .عیب نداره  .بچه حال نداره دیگه وگرنه قبلا اینجوری نبود که.

از بس دیشب  این تلویزیون هندونه نشون کهداد دیگه آخر شبی اینقده هوس هندونه کردیم . حالا نمیدونم چرا من دیشب سردیم کرده بود هی تند وتند میرفتم دستشویی . من که هندونه رو نخورده بودم فقط هوس کرده بودم.تازه شوهری امروز میگه راستی دیشب بستنی نخوردیما

نظرات 5 + ارسال نظر
X .:. هدا خانومی.:. X شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:01 ب.ظ http://hehe.blogsky.com

سلامم
وبلاگت قشنگه...
آخیییی... ایشالله با شوهریت خوش بگذره :)
. . .

دلت شاد

پروانه عاشق شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:09 ب.ظ http://www.parvanevar.mihanblog.ir


سلام عزیزم

[لبخند][لبخند]
بیا دنبالم کارت دارم
اینا رو ببین جا پاهای یه پروانه هستش
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
جای پاهامم مثل خودم قشنگه نه
.
.
........(_.........
.../_)...) ....
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo...
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده

.
.

.../_)...) ...
../ (....(__)...
.(__)...oooO..
Oooo....
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1...
.

2...
.

3...
یه پروانه خوشگل منتظره که تو بیای پیشش و حتی و اسه چند لحظه کوتاه مونس تنهاییاش باشی ،اگه نیای قلب پروانهای اون میشکنه ت. که نمیخوای قلب کوچیکشو بشکنی ها؟ پس زود باش بیا که منتظررم راستی یادت نره رو بالاش مرحم بذاری!!

mrl شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:09 ب.ظ http://mrl.blogfa.com

سلام
وب جالبی دارید با نثری زیبا که انسان رو با خودش همراه می کنه...
برای همسر محترمون هم آرزوی بهبودی کامل می کنم..
راستی مطلب جمعه غیر تعطیلتون هم خیلی جالب بود...
موفق باشید.

علی شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:31 ب.ظ http://roozebaad.blogsky.com

سلام عزیزم
زیبا بود
موفق باشی و مانا.
بای

ارقنون دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ق.ظ http://arghanoon1.blogsky.com/

سلام.
اول اون که بهت تبریک میگم نوشته هاتون در عین سادگی گیرایی دارن و آدم رو تا آخر نوشته میکشونه.
در مورد نگاهت به زندگی هم نظرم جلب شد چون خیلی ها در شرایطی که توصیف کردین غمگین میشن و فقط از خودشون میپر سن چرا؟
اما زندگی رو شاد دیدن در هر حالتی خودش یه هنر که اکتسابی هم هست.
راستی من یادم رفت از نظرات سازندتون که توی وبلاگ داده بودین تشکر کنم. خیلی لطف کردین.امید وارم من رو بعد از این هم از نظراتتون بی بحره نگذارید.
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد