یک هفته باشکوه !!

فردا آغاز هفته منابع طبیعی است .وقت کردین  یه نهالی - برگی  - خاری چیزی بکارین بلکه جبران فوج فوج درختای قطوری که از جنگلهای شمال ناپدید میشه رو کرده باشین .  همه  میتونیم خوشحال باشیم .چه اهمیت داره که وقتی یه بارون تند می باره دست و دل مردم شمال میلرزه که مبادا سیل بیاد .  البته سازمان هواشناسی همیشه از چند روز قبل هشدار وقوع سیل رو می ده که  تو مواقع اضطراری  شمالیها سوار بالن ها وهواپیماهای شخصیشون بشن و خودشونو از خطر دور کنن . تازه فوق فوقش هم اینکه  سیلی میاد و همه  چیزو می بره  مگه چی میشه . همه دست به دست هم می دیم بهترشو براشون میسازیم مگه نه ؟  می خواستم یه خواهشی ازتون بکنم . اگه قصد دارین در اینده  اقای ری یس جمهور بشین تو رو خدا تو همین سالها یه سفری به شمال داشته باشین که  جنگل ودریا ندیده نباشین و اون موقع وقتی اومدین  نگین : با اینهمه جنگل ,با این دریای زیبا مگه میشه بیکاری د ر این استان وجود داشته باشه . (  ملتفتین از فرمایشات  چه کسانی دیگه  ) یادتون باشه استانهای شمالی در رده های اول بیکاری قرار دارن  اقایون .(شکر خدا این یه وصله دیگه به ما خانوما نمی چسبه )

 

%%%%%%%%%%%%%%

این هفته -هفته عاطفه ها و شور و نیکوکاری و  احسان و اینا هم هست و این  بچه فوفولیای عزیز میتونن بیان با خبرنگارای مریض صدا سیما مصاحبه کنن و  بگن که  اومدن : به بچه های بدبخت و فلک زده  و خاک بر سر وبی پدر و مادری که غذا ندارن بخورن وبهتره برن بمیرن کمک کنن . اونا هم که بدبختن تلویزیونشون کجا بود اینارو ببینن و احیانا  احساس حقارت کنن . به قول خانوم  فاطمه  صفار زاده  : جشن عاطفه ها بی عاطفه ترین جشنهاست .

 

%%%%%%%%%%%%%%

   

پیرو پست پایین تو چند روز احساس کردم من در باقالی  بودن(دیگه با اکثریت ارا تصویب شد ) تنها نیستم و همه ملت ایران  و همه مسلمونها رو به شکل باقالی دیدم . اولیش انتخاب مربی تیم ملی . دیشب تو برنا مه نود اقای نمی دونم کی مثلا داشت ویژگی های مربی اینده رو میگفت : یکی از خصوصیاتش تسلط به زبان بود  فردوسی پور  به اقای رییس میگه  با این توضیح معلومه که  نظر روی چه کسی . اقای رییس فدراسیون با لبخند ملیحی فرمودن منظور  اون زبان نیست یعنی زبان  حرف زدن خوبی داشته باشه   . من و همسر عزیز نگاهی به هم انداخته و با زبان بی زبانی گفتیم یعنی این فکر کرده ما بزغاله ایم ؟ گفتم نه عزیزم ما بزغاله نیستیم اما یکی از شروط اون صندلی های بی پدر ومادر اینکه که بلد باشی به بهترین شکلی خودتو به اون راه بزنی و همه رو جز خودت بزغاله تصور کنی .

احتمالا پایان هفته هم به همراهی سایر مسلمین  غیور!!! و جهان شجاع عرب  یه تظاهرات برگزار میکنیم در حمایت از مرم فلسطین  و همگی  خوشحال  و سرخوش تو این پیاده روی شرکت میکنیم و شعار میدیم مرگ بر اسراییل  !!

تو راهپیمایی می بینمتون  

 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
فروردینی چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:31 ق.ظ http://farvardiny.blogsky.com

با مورد دوم کاملا موافقم. خوب درکش می‌کنم.

sh.kh چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:32 ق.ظ http://khodaam.persianblog.ir

Chi vegam vala! Mage harfe hesab ham javab dare?

تازه وارد چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:59 ق.ظ

مگه چشه ؟
بنده خدا !
فقط یه خورده زبونش می‌گیره !! :)
علی داییو می‌گم نه اون یکی خوش تیپ !

اصلا بحث من روی اقای دایی یا کس دیگه نیست . اصلا به من چه ربطی داره .فوق فوقش اینکه میخوان برن جام جهانی دیگه .من صحبتم به حرف تمسخر امیز اون اقای مثلا رییسه .

صبا چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ب.ظ http://sheitonak.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی گلم ؟
خیلی خوشحالم کردی اومدی پیش شیطونک و شیطونیاشو خوندی (بوس)
منم حسابی با همه ی پستات حال کردم و از خوندنشون لذت بردم و البته دلم یهو هوای مامانمینا رو کرد اخع شیطونک غریبه توی این خراب شده انگلیس (اخم)
میسی ازینکه منو دوست خودت میدونی ... تو که ع ش ق منی جیگولی (قلب با تپش های زیاد )
بازم بیا ... خوب‌؟‌آفرین دلبندم ....
به آقاتونم سلام ویژه برسونید ...
ماچ ما ماچ
خوس باشی عزیزم ....
تا بعد
شاد باشی و امیدوار ......

بید مجنون پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ق.ظ http://from2008.blogsky.com

باز که حس شمالی گری تو گل کرده
خوب همه مملکت توی بیکاری دارن وول میخورن فکر کردی فقط خطه سر سبز شماله که داره تو تب این بیکاری میسوزه ؟
نه گلم این آقا به قول خودت تو بخش سوم پستت رفته پشت اون صندلی که از همه اون نوع صندلیا بزرگتره و طبیعیه که مردم رو بزغاله که نه گاو حساب میکنه من و شمام نداره

در ضمن ببخش که دیر اومدم سر بزنم این روزا سرم بدجور شلوغه

پسرک غمگین پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:16 ق.ظ http://stonehearts.blogsky.com

سلام
خوبی؟

پسرک حرفهای تازه ای برای گفتن داره..

منتظرم خانمی

مستانه پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ق.ظ http://baadbadak.blogsky.com/

آغاز تبلیغات انتخابات مهمی رو که پیش رو داریم فراموش کردی دخترم...

ما رو چه به سیاست بابا بی خیال .

سحربانو پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ق.ظ http://samo86.blogsky.com

شمیم جون خبر نگار می شود:)
چه خبرایی ردیف کردی عزیزم.
ما هم میریرم راهبیمایی:)))

میبینمت .

علی پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:33 ب.ظ http://ghost-town.blogsky.com

شمیم جان این بیکاری هم خوب چیزیه.خب شما باخودت فکر اگه تو شمال کار بود. شما با همسر گرامی الان شیراز نبودید.و الان شیراز سعادت میزبانی از شما و شمال آسودگی از نبود شما نداشت.
مثل خودتون با ٪ جدا میکنیم.

درصد درصد درصد درصد درصد درصد

هان کی گفته؟اتفاقا امروز صبح داشت خاله شادونه رو نشون میداد که رفتن به یکی از این محل های متراکم عاطفه که اجنبی ها بهش میگن MP3عاطفه.من انقدر دلم خاله شادونه و عمو پورنگ و ...میخواد.برای همین این جشنا خوبن چون خب خاله شادونه و عمو پورنگ بیشتری داره.

درصد درصد درصد درصد درصد درصد

شما باید به من حق کپی رایت بدید.چون خوب نیست تو کشوری که همه به شدت قانون کپی رایت رعایت میکنند شما رعایت نکنید.بزغاله اسم مستعار خواهر زادم تو وبلاگه منه.شما باید پول حق استفاده از این اسمو بدید.
.................................................
والله نگفته هوار شدن سرم.اما خب گفتم که ،نکه قصد ادامه تحصیل دارم فعلا قصد ازدواج ندارم.
ولی جدا من شاید تقرییبا تنها چیزی که برای همه کسایی که یه وقتا گاهی اونجا میخونن توضیح دادم اینه که شاهی همون قائمشهر.هیچ پنهان کاری در کار نیست.فقط من اسم شاهیو ترجیح میدم.

خدا رو شکر نبود من باعث اسودگی شما هم استانیهای عزیز شده .

حیف اون بچه به اون نازی نیست اون اسمو روش گذاشتی .

تارا پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:02 ب.ظ http://awoman.blogsky.com

سلام...تو مازندرانی هستی نه؟...آخه گفته بودی شمالی هستی مثه من...من گیلانی ام :)

اره .خوشبختم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:30 ب.ظ

اگر خواهی نظر بر ما دهی دوس
نده بر ما دگر ای یار صد بوس
سلام
ممنون از نظرت وبلاگت خیلی خشگله!
راستش را بخوای من یازده سالمه !

گیلاس پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

من میگم درخت بکاریم!!!!
هوم؟؟!!!
صلوات بفرست آبجی! خیلی دلت پره!!!
بووووس
قربونت

حتما هم درخت گیلاس دیگه .

فیروزه جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.myhome-f.blogsky.com

سلام شمیم جان
این مملکت ما چیش روی آدمیزاد رفته که :
کار و عاطفه و نیکوکاری و مربی و فردوسی پور و ..........الی اخرش ، روی ادمیزاد رفته باشه
البته دور از جون شما و مردم محترم کشور..
چه قالب نازی داری !!!

چشماتون نازه خانوم .

.•* (¤¯`°•. دختر برفی .•°`¯¤) *•. جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:57 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

اوووووووووپس !!!
...
یادم رفت چیزی بکارم :)
ایشالله سال دیگه ... ولی یه بذر نفرت تو قلبم کاشتم . بسه واسه امسالممم


روزات برفی شمیم جونم
۱۲ روز دیگه! انشالله

تازه وارد شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:35 ق.ظ http://tazevared.blogsky.com


پروانه ت حیوونی ! چه بلایی سرش آوردی ؟
اینجا نصفه نیمه شده ! اونجام که بود همینجوری بود یا تو راه بلا ملایی سرش اومده ؟

نمی دونم .فکر کنم چشمت گرفدتش

بید مجنون شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:36 ب.ظ http://from2008.blogsky.com

شمیم جان خوبی عزیز ؟
چی شده ازم ناراحتی که سر نمیزنی ؟
تو که قرار بود خواهرم باشی کمکم کنی پس کجایی ؟
جان من بگو که فقط دم عیدی سرت شلوغه و داری به کارای خونه تکونی و این جور کارا میرسی و از داداش کوچیکت ناراحت نیستی
میدونیکه من دوست دارم خواهر جونم
پس نکنه یه وقت خدای نکرده ...

دلم برات تنگ شده بود ببخش اگه ناراحتت کردم

شاد باشی و شاد کنی

این حرفها کدومه بابا .میام.

مرتضی (حرفهای جوانی) جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:30 ب.ظ http://gvan.blogsky.com

سلام شمیم جان
دوست گلم خیلی وبلاگت قشنگه
من امروز آپ کردم یک سری بزن ونظرت برام مهمه
سال خوبی داشته باشی

پسرک غمگین دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:55 ق.ظ http://stonehearts.blogsky.com

سلام

راستش خواستم اون بالا کامنت بزارم دیگه روم نشد.
آخه یه ۲۵ باری همونجا هی اومدم گفتم: سلام
من آپم
بیا...

حالا اینجا میگم.

من آپم بیا...

بیا...

منتظرما

بای...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد